Σχέδιο Νόμου: Διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα υγείας

Κεφάλαιο 7ο

Αναδιάρθρωση Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Μετονομασίες Γενικών Διευθύνσεων ΥΥΚΑ

Άρθρο 52- Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας

1. Η παρ. 1 του άρθρου 13 του Ν. 3370/2005 (ΦΕΚ Α΄ 176) τροποποιείται ως προς την ονομασία της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας, η οποία εφεξής καλείται Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής.

2. Η παράγραφος 3 του αρθρ. 13 του Ν. 3370/2005 , όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 17 του Ν. 3868/2010 (ΦΕΚ Α΄ 129) αντικαθίσταται ως εξής: «3.. Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής συγκροτείται από τις παρακάτω Διευθύνσεις :

α. Διεύθυνση Δημόσιας Υγιεινής

β. Διεύθυνση Υγειονομικής Μηχανικής και Υγιεινής Περιβάλλοντος

γ. Διεύθυνση Συντονισμού και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση,

δ. Διεύθυνση Στοματικής Υγείας

ε.. Διεύθυνση Διατροφής

στ. Διεύθυνση Εξαρτήσεων

ζ. Διεύθυνση Ανάπτυξης Αθλητισμού Ατόμων με Αναπηρία

η. Διεύθυνση «Άθληση για όλους»

θ. Διεύθυνση Υποστήριξης Αθλητισμού».

3. Οι αρμοδιότητες και τα θέματα στελέχωσης των Διευθύνσεων (α) και (β) καθορίζονται από το Π.Δ. 95/2000 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης».

4. Συμπληρώνεται το άρθρο 4 παρ. 1 περ. β) του Ν. 2519/1997 (ΦΕΚ 165 Α΄) με το οποίο συστήθηκε στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγιεινής το τμήμα Ιατρικής της Εργασίας ως εξής: «Στο τμήμα Ιατρικής της Εργασίας προΐσταται ιατρός του κλάδου ΠΕ ιατρών ειδικοτήτων με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας».

5. Οι αρμοδιότητες και τα θέματα στελέχωσης των υπολοίπων Διευθύνσεων γ έως θ, της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας είναι οι ακόλουθες:

(γ) Η Διεύθυνση Συντονισμού και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκησηη οποία είχε συσταθεί ως «Διεύθυνση Συντονισμού και Συνεργασίας με Περιφέρειες και Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις» με το άρθρο 13 του Ν.3370/2005, συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

I.   Τμήμα Προγραμματισμού, Εποπτείας, Αξιολόγησης και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων με τις εξής αρμοδιότητες:

· το σχεδιασμό, τη χάραξη προτεραιοτήτων, την εποπτεία, το συντονισμό και την αξιολόγηση των δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιούνται στα πλαίσια της διαμορφούμενης Εθνικής Στρατηγικής για την συνεχή προαγωγή και βελτίωση της Δημόσιας Υγείας.

·    τη συνεργασία, συντονισμό και υποστήριξη των Διευθύνσεων Δημόσιας Υγείας της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για θέματα Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής και την οριζόντια συνεργασία με τις Διευθύνσεις του υπουργείου αρμοδιότητας των προγραμμάτων.

·    τη σταθερή καταγραφή και παρακολούθηση του παραγόμενου έργου των Διευθύνσεων Δημόσιας Υγείας της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης

·    την αξιολόγηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης βάσει συγκεκριμένων στόχων.

·    την υποστήριξη προληπτικών προγραμμάτων των Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

·    την εισήγηση προγραμμάτων για την εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και τη συνεχιζόμενη κατάρτιση των Λειτουργών Δημόσιας Υγείας

·    την παρακολούθηση διεθνών εξελίξεων

·    την επεξεργασία προτάσεων/θέσεων του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε διεθνείς συναντήσεις και οργανισμούς σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης

ΙΙ. Τμήμα Χάρτη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύηςτο οποίο συστήθηκε με την παράγραφο 8 του άρθρου 9 του Ν. 3172/2003 (ΦΕΚ 197/Α΄/6.8.2003) και έχει τις αρμοδιότητες που περιγράφονται στο άρθρο 18 του ως άνω νόμου και οι οποίες επαναφέρονται σε ισχύ.

ΙΙΙ. Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων Τομέα Δημόσιας Υγείας με τις εξής αρμοδιότητες:

·    την υποβολή προτάσεων για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των Δομών Δημόσιας Υγείας της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και για τη στελέχωση αυτών με Λειτουργούς Δημόσιας Υγείας, Εμπειρογνώμονες Δημόσιας Υγείας και άλλο προσωπικό.

·    την επεξεργασία ρυθμιστικού πλαισίου πολιτικής και οδηγιών για την πρόσληψη και υπηρεσιακή εξέλιξη γιατρών και λοιπού προσωπικού των υπηρεσιών και φορέων Δημόσιας Υγείας

·    την εποπτεία και τον έλεγχο εφαρμογής ρυθμιστικού πλαισίου γύρω από την υπηρεσιακή κατάσταση και εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού υπηρεσιών και φορέων Δημόσιας Υγείας

·    τη διαμόρφωση και συγκεντρωτική αξιολόγηση δεικτών επίδοσης του ανθρώπινου δυναμικού των υπηρεσιών και φορέων Δημόσιας Υγείας

·    την παρακολούθηση και αξιολόγηση αναγκών για εκπαίδευση και συνεχή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού υπηρεσιών και φορέων Δημόσιας Υγείας

Της Διεύθυνσης Συντονισμού και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση καθώς και των τμημάτων αυτής προΐσταται υπάλληλος ιατρός του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων ή ΠΕ Διοικητικού με πτυχίο Νομικής ή ΠΕ Πληροφορικής ή ΠΕ Οικονομικού. Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους ιατρούς του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων (3), καθώς και από υπαλλήλους των κλάδων ΠΕ Πληροφορικής (3), ΠΕ Στατιστικής (3), ΠΕ Διοικητικού (3),ΠΕ Οικονομικού (2), ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας (3), ΤΕ Επισκεπτών Υγείας (3), ΤΕ Διοικητικού (3), ΤΕ Πληροφορικής (2), και ΥΕ Επιμελητών (1).

(δ) Η Διεύθυνση Στοματικής Υγείας, η οποία συστήθηκε με το Ν. 3370/2005, άρθρο 13, συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

I. Τμήμα προαγωγής της στοματικής υγείας και Οδοντιατρικών Φορέων, με τις εξής αρμοδιότητες:

·  τη διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής για τη Στοματική Υγεία, βάσει της συστηματικής καταγραφής και αξιολόγησης στοιχείων της κατάστασης στοματικής υγείας, σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Στοματικής Υγείας και τους Οδοντιατρικούς Φορείς.

·  το σχεδιασμό πολιτικής στοματικής υγείας για την προαγωγή, αγωγή και πρόληψη στοματικής υγείας, τη χάραξη προτεραιοτήτων, την εποπτεία, το συντονισμό και την αξιολόγηση των δράσεων και των προγραμμάτων που αναπτύσσονται στα πλαίσια της διαμορφούμενης Εθνικής Στρατηγικής για τη Στοματική Υγεία.

·  τη γνωμοδότηση για τον καθορισμό των προϋποθέσεων αναγνώρισης οδοντιατρικών ειδικοτήτων και εξειδικεύσεων και της άσκησης αυτών στα κράτη μέλη της Ε.Ε. και σε τρίτες χώρες, και γενικότερα για ό,τι αφορά την εκπαίδευση και τη συνεχιζόμενη κατάρτιση του οδοντιατρικού δυναμικού.

II. Τμήμα δημόσιας οδοντιατρικής φροντίδας, με τις εξής αρμοδιότητες:

·  τον κεντρικό σχεδιασμό και προγραμματισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών στα πλαίσια του Ε.Σ.Υ. σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή Στοματικής Υγείας.

·  τον καθορισμό των παρεχομένων οδοντιατρικών υπηρεσιών στα πλαίσια του Ε.Σ.Υ.

·  το συντονισμό, εκσυγχρονισμό, σταθερή καταγραφή και παρακολούθηση καθώς και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του παραγόμενου έργου των Οδοντιατρικών Υπηρεσιών του Ε.Σ.Υ. βάσει συγκεκριμένων στόχων.

·  την υποβολή προτάσεων για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των Οδοντιατρικών Δομών, για τη σύσταση και λειτουργία Ειδικών Οδοντιατρικών Κέντρων, καθώς και για τη στελέχωση αυτών με οδοντιατρικό και άλλο προσωπικό.

·  την εισήγηση προγραμμάτων για την εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και τη συνεχιζόμενη κατάρτιση των επαγγελματιών στοματικής υγείας του Ε.Σ.Υ.

·  τον καθορισμό των κριτηρίων και την αναγνώριση της καταλληλότητας Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ή άλλων Φορέων του δημόσιου τομέα για την ειδίκευση οδοντιάτρων.

·  τη συνεργασία με τους Οδοντιατρικούς Φορείς άλλων Υπουργείων (Υπ. Εργασίας, Υπ. Παιδείας κλπ) για το συντονισμό και τη δημιουργία ενιαίου πλαισίου λειτουργίας των Οδοντιατρικών Υπηρεσιών.

Της Διεύθυνσης Στοματικής Υγείας προΐσταται υπάλληλος οδοντίατρος του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ με βαθμό Διευθυντή. Των Τμημάτων προΐσταται υπάλληλος οδοντίατρος του κλάδου Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ. Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους οδοντιάτρους του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ (4), καθώς και από υπαλλήλους των κλάδων ΤΕ Επισκεπτών Υγείας (2), ΠΕ Διοικητικού (2), ΤΕ Διοικητικού (2), ΠΕ Οικονομικού (1), ΠΕ Πληροφορικής (1), ΠΕ Παιδαγωγικού (1), ΤΕ Ιατρικών Εργαστηρίων (1), ΤΕ Πληροφορικής (1), και ΥΕ Επιμελητών (1).

(ε) Η Διεύθυνση Διατροφής, συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

Ι. Τμήμα Έρευνας και Διατροφικών Μελετών, με τις εξής αρμοδιότητες:

· τη συλλογή, επεξεργασία και αξιοποίηση αποτελεσμάτων ερευνητικών και επιδημιολογικών μελετών αναφορικά με τη διατροφή και την ασφάλεια των τροφίμων σε συνεργασία με το ΚΕΕΛΠΝΟ και τον ΕΦΕΤ.

· τη δημιουργία τακτικών στατιστικών εκθέσεων με δεδομένα που αφορούν τη διατροφή και τα νοσήματα που σχετίζονται με αυτή (π.χ. δεδομένα επιπολασμού παχυσαρκίας, σακχαρώδη διαβήτη κλπ) βασισμένων σε αποτελέσματα έγκυρων επιστημονικών μελετών

· την παροχή στατιστικών στοιχείων σχετικά με την διατροφή και τα σχετιζόμενα με αυτή νοσήματα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και στην Ευρωπαϊκή Ένωση

· την οριζόντια συνεργασία με τη Διεύθυνση Συντονισμού και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και τον ΕΦΕΤ καθώς και την κάθετη συνεργασία με τις Περιφέρειες και τους Δήμους.

· τη συνεργασία με Κέντρα Υγείας και ειδικά τμήματα νοσοκομείων.

II.Τμήμα Εθνικής Διατροφικής Πολιτικής, με τις εξής αρμοδιότητες:

· τη μελέτη, σχεδιασμό και διαμόρφωση εθνικής διατροφικής πολιτικής με κύριο άξονα την προστασία και προαγωγή της υγείας σε εθνικό επίπεδο.

· τη διαμόρφωση αρχών, κανόνων και προτύπων σωστής διατροφής του πληθυσμού με βάση τα δημοπαθολογικά χαρακτηριστικά αυτού, όπως έχουν εκτιμηθεί από το τμήμα Έρευνας και Διατροφικών Μελετών και τη σύνταξη διατροφικών οδηγιών.

· την παρακολούθηση εφαρμογής των επιστημονικών, οργανωτικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των υπηρεσιών διατροφής του Ε.Σ.Υ. σε συνεργασία με τη Δ/νση Ανάπτυξης Μονάδων Υγείας

· τη συνεργασία με τη βιομηχανία τροφίμων και τους συναρμόδιους φορείς για τον ορισμό βασικών προδιαγραφών υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων σε συνεργασία με τον ΕΦΕΤ.

· την εκπόνηση νέων εθνικών νομοθετικών ρυθμίσεων αναφορικά με θέματα διατροφής και ενσωμάτωση Ευρωπαϊκών Οδηγιών στο εθνικό μας Δίκαιο

IIΙ. Τμήμα Δράσεων και Ευαισθητοποίησης σε θέματα διατροφής, με τις εξής αρμοδιότητες:

· τη διαμόρφωση διατροφικών σχημάτων για βρεφονηπιακούς σταθμούς και σχολεία που παρέχουν σίτιση.

· τη διαμόρφωση συστάσεων για τα τρόφιμα που παρέχονται στα σχολικά κυλικεία σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγιεινής και τον ΕΦΕΤ.

· τη δημιουργία πλαισίου αρχών για την κλινική διατροφή (ορισμός ποσοτολογίων για τα νοσοκομεία) και μέριμνα για την εφαρμογή ειδικών προγραμμάτων διατροφής καθώς και συμβουλευτικών προγραμμάτων διατροφής, στα νοσηλευτικά ιδρύματα σε συνεργασία με τη Διεύθυνση ανάπτυξης Μονάδων Υγείας

· τη συνεργασία με τις συναρμόδιες διευθύνσεις για την κατάρτιση και επεξεργασία προγραμμάτων παροχής βοήθειας διατροφής σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών

· την υποβολή προτάσεων στη Δ/νση Αγωγής Υγείας και Πληροφόρησης για δημιουργία και εφαρμογή Προγραμμάτων Αγωγής Διατροφής.

· το σχεδιασμό, υλοποίηση, την εποπτεία και αξιολόγηση προγραμμάτων προστασίας και πρόληψης του γενικού πληθυσμού σε θέματα διατροφής.

· την ενημέρωση των πολιτών σε θέματα διατροφής, με οργανωμένες καμπάνιες πληροφόρησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε συνεργασία με το ΚΕΕΛΠΝΟ και τον ΕΦΕΤ.

· την υποβολή προτάσεων για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των ιατρείων αντιμετώπισης της Παχυσαρκίας στο ΕΣΥ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ανάπτυξης Μονάδων Υγείας.

· την υποβολή προτάσεων για τη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων διαιτολογικών υπηρεσιών από τον ιδιωτικό τομέα σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Της Διεύθυνσης Διατροφής προΐσταται υπάλληλος ιατρός του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ με βαθμό Διευθυντή ή ΠΕ Διαιτολόγων. Των Τμημάτων προΐσταται υπάλληλος ιατρός του κλάδου Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ ή ΠΕ Διαιτολόγων. Το Τμήμα Έρευνας και Διατροφικών Μελετών στελεχώνεται από υπαλλήλους των κλάδων ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ (1), ΠΕ Στατιστικής (1) ή ΠΕ Πληροφορικής (1), ΠΕ Διαιτολόγων (1), ΠΕ Διοικητικού (1), ΠΕ Χημικού (1) και ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας (2) και ΥΕ Επιμελητών (1). Το Τμήμα Εθνικής Διατροφικής Πολιτικής στελεχώνεται από υπαλλήλους των κλάδων ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ-Ιατρό (1)., ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων-Παιδίατρο με εξειδίκευση στην παιδική παχυσαρκία (1), ΠΕ Βιολόγων (1), ΠΕ Επισκεπτών Υγείας (1), ΠΕ Ψυχολόγων (1), ΠΕ Στατιστικών (1), ΠΕ Διοικητικού (1), ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας (2). Το Τμήμα Δράσεων και Ευαισθητοποίησης σε θέματα διατροφήςστελεχώνεται από υπαλλήλους των κλάδων ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ-Ιατρό (1)., ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων-Παιδίατρο με εξειδίκευση στην παιδική παχυσαρκία (1), ΠΕ Ψυχολόγων (1), ΠΕ Διαιτολόγων (1), ΠΕ Επισκεπτών Υγείας (1), ΠΕ Διοικητικού (1), ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας (2) και ΤΕ Διαιτολόγων (1).

(στ) Η Διεύθυνση Εξαρτήσεων, συστήθηκε με το ν.3868/2010 άρθρο 17 παρ. 1 και έχει ως αποστολή την ανάπτυξη και εφαρμογή δραστηριοτήτων που υλοποιούν την εθνική πολιτική για την αντιμετώπιση της εξάρτησης, και συγκεκριμένα την αντιμετώπιση χρήσης των εξαρτησιογόνων ουσιών, του αλκοολισμού, του καπνίσματος και άλλων σύγχρονων εξαρτήσεων, όπως τα τυχερά παιχνίδια, το διαδίκτυο και οι διατροφικές εξαρτήσεις.

Η Διεύθυνση εξαρτήσεων συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

I.     Τμήμα Εξαρτησιογόνων Ουσιών με τις εξής αρμοδιότητες:

·      τη χορήγηση ή ανάκληση άδειας ίδρυσης, λειτουργίας Μονάδων Αντιμετώπισης της Εξάρτησης, την εποπτεία και τον έλεγχο αυτών.

·      τη διαχείριση θεμάτων ανάπτυξης Μονάδων Υποκαταστάτων, Αντιμετώπισης της Κρίσης, Διπλής Διάγνωσης στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ και σε ιδιωτικές Κλινικές.

·      την άσκηση εποπτείας και ελέγχου των Νοσοκομείων του ΕΣΥ και Ιδιωτικών Κλινικών σε ότι αφορά τις Μονάδες Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων, που αναπτύσσουν συμμετοχή στην πιστοποίηση των Κέντρων Κοινωνικής και Επαγγελματικής Ένταξης για τους πρώην χρήστες εξαρτησιογόνων ουσιών.

·    τη συμμετοχή με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για την έκδοση από κοινού αποφάσεων έγκρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που αφορούν εξαρτημένα άτομα .

·      τη μελέτη, ανάπτυξη, αξιολόγηση προγραμμάτων, εκπαίδευση επαγγελματιών σχετικών με τα ναρκωτικά.

·      τη συνεργασία με Διεθνείς και Κοινοτικούς Οργανισμούς και Φορείς, και τη συμμετοχή σε προγράμματα και δραστηριότητες που αφορούν τα ναρκωτικά.

·      την προώθηση εισηγήσεων για τον εκσυγχρονισμό της Νομοθεσίας και εναρμόνιση με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

·      τον προγραμματισμό για τη δημιουργία και ανάπτυξη της αναγκαίας κτιριακής υποδομής, έγκριση σκοπιμότητας των Δημοσίων και Ιδιωτικών Μονάδων κατόπιν συνεργασίας με τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.

·      το συντονισμό ενεργειών και την εισήγηση μέτρων, κινήτρων και νομοθετικών ρυθμίσεων σε συνεργασία με τα εκάστοτε συναρμόδια Υπουργεία ή Φορείς για την αντιμετώπιση γενικότερα του προβλήματος της εξάρτησης.

·      την επιχορήγηση από πιστώσεις του Τακτικού προϋπολογισμού, του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ή οποιαδήποτε πηγή εσόδων των Δημοσίων ή Ιδιωτικών Μονάδων για την αντιμετώπιση της εξάρτησης.

·      την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για το προσωπικό των Δημοσίων Μονάδων Απεξάρτησης, και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Κ.Ε.Κ.

II. Το Τμήμα Αντιμετώπισης Αλκοολισμού του άρθρου 17 του Ν. 3868/2010 μετονομάζεται και καλείται εφεξής «Τμήμα Αντιμετώπισης του Καπνίσματος και του Αλκοολισμού» και έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

·      τη χορήγηση ή ανάκληση άδειας ίδρυσης, λειτουργίας Μονάδων Αντιμετώπισης της Εξάρτησης από το αλκοόλ και λειτουργίας Κέντρων Διακοπής Καπνίσματος. Εποπτεία και έλεγχος αυτών σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας..

·      την ανάπτυξη της εθνικής έρευνας και το συντονισμό των ερευνητικών προγραμμάτων στον τομέα του ελέγχου του καπνού και του αλκοόλ

·      την προώθηση, ενθάρρυνση και ανάπτυξη της έρευνας αναφορικά με τους καθοριστικούς παράγοντες και τις συνέπειες καπνού και αλκοόλ στην υγεία από την έκθεση σε καπνό και την κατάχρηση αλκοόλ.

·      την εκπαίδευση και υποστήριξη όλων όσων εμπλέκονται σε δραστηριότητες ελέγχου του καπνού και του αλκοόλ, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας, της εφαρμογής και της αξιολόγησης.

·      την καθιέρωση σε συνεργασία με το Κέντρο Έλεγχου Ειδικών Λοιμώξεων και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), ενός εθνικού συστήματος επιδημιολογικής παρακολούθησης της κατανάλωσης καπνού και αλκοόλ, καθώς και των σχετικών κοινωνικών και οικονομικών δεικτών και δεικτών υγείας.

·      τη συγκρότηση και ενημέρωση βάσης δεδομένων με αντικείμενο τη νομοθεσία και τους κανονισμούς ελέγχου, πληροφορίες αναφορικά με την εφαρμογή τους και τη σχετική νομολογία.

·      τη συνεργασία με τα κατά περίπτωση αρμόδια όργανα άλλων χωρών, καθώς και με διεθνείς και κοινοτικούς οργανισμούς, για την υλοποίηση των σκοπών και των δράσεών τους και για την ανάπτυξη προγραμμάτων περιφερειακού και παγκόσμιου ελέγχου καπνού, τη διατύπωση γνώμης ή τη διαχείριση, κατόπιν σχετικής αποφάσεως του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κάθε άλλου ζητήματος που αφορά τον καπνό, τα αλκοόλ και τα προϊόντα τους

·      τη δημιουργία, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς, ενός εθνικού σχεδίου πρόληψης, που καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε θέματα καπνού και αλκοόλ.

·      τον προγραμματισμό για τη δημιουργία και ανάπτυξη της αναγκαίας κτιριακής υποδομής, έγκριση σκοπιμότητας των Δημοσίων και Ιδιωτικών Μονάδων Αντιμετώπισης της εξάρτησης από αλκοόλ και καπνό, κατόπιν συνεργασίας με τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.

·      το συντονισμό ενεργειών και την εισήγηση μέτρων, κινήτρων και νομοθετικών ρυθμίσεων σε συνεργασία με τα εκάστοτε συναρμόδια Υπουργεία ή Φορείς για την αντιμετώπιση γενικότερα του προβλήματος της εξάρτησης από το αλκοόλ και τον καπνό και την προώθηση εισηγήσεων για τον εκσυγχρονισμό της Νομοθεσίας και εναρμόνιση με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

·      την έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για το προσωπικό των Δημοσίων Μονάδων Απεξάρτησης, και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Κ.Ε.Κ. σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

·      τη δημιουργία δικτύου ενημέρωσης πολιτών και μαθητών για θέματα καπνίσματος και αλκοολισμού σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.

III. Τμήμα Ψυχικών Εξαρτήσεων – Εθισμού με τις εξής αρμοδιότητες:

·      τη χορήγηση ή ανάκληση άδειας ίδρυσης, λειτουργίας Μονάδων Αντιμετώπισης της Εξάρτησης, όπως ψυχογενών διατροφικών διαταραχών(βουλιμίας, ανορεξίας), τυχερών παιχνιδιών, ντόπινγκ (dopping), διαδίκτυο κ.λ.π, την εποπτεία και τον έλεγχο αυτών.

·      την ανάπτυξη της εθνικής έρευνας και το συντονισμό των ερευνητικών προγραμμάτων στον τομέα των «νομίμων» εξαρτήσεων.

·      την επιχορήγηση από πιστώσεις του Τακτικού προϋπολογισμού, του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ή οποιαδήποτε πηγή εσόδων των Δημοσίων ή Ιδιωτικών Μονάδων για την αντιμετώπιση της εξάρτησης.

·      τον προγραμματισμό για τη δημιουργία και ανάπτυξη της αναγκαίας κτιριακής υποδομής, έγκριση σκοπιμότητας των Δημοσίων και Ιδιωτικών Μονάδων κατόπιν συνεργασίας με τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.

·      το συντονισμό, εισηγήσεις και Επιστημονική Στήριξη των θεμάτων της Διυπουργικής Επιτροπής για τα θέματα των εξαρτήσεων, και συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία για το συντονισμό της αντιμετώπισης κοινών προβλημάτων για τα ναρκωτικά, το αλκοόλ ή άλλων εξαρτήσεων.

·      την πρόταση στη Διεύθυνση Ανάπτυξης Κοινοτικών Προγραμμάτων για την αποστολή κάθε είδους ανθρωπιστικής βοήθειας σε εφαρμογή του προγράμματος αναπτυξιακής βοήθειας (DAC) αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.

·      το σχεδιασμό Πρωτοβουλιών Συνηγορίας: ενημέρωση, εκπαίδευση, κατάρτιση, αλληλοβοήθεια, συμβουλευτικές παρεμβάσεων, διαμεσολάβηση, υπεράσπιση, εξάλειψη του στίγματος του «τοξικομανούς».

Στη Διεύθυνση προΐσταται υπάλληλος των κλάδων ΠΕ Ψυχολόγων ή ιατρός του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Κοινωνιολόγων ή ΠΕ Κοινωνικών Ανθρωπολόγων, με πρόσθετο προσόν την εμπειρία στο χώρο των εξαρτήσεων και την άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας. Σε κάθε ένα από τα παραπάνω Τμήματα προΐσταται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Ψυχολόγων ή ιατρός του κλάδου ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Κοινωνιολόγων ή ΠΕ Κοινωνικών Ανθρωπολόγων.

Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους των κλάδων: ΠΕ Διοικητικού (2), ΠΕ Ψυχολόγων (3), ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων (1), ΠΕ Κοινωνιολόγων (1), ΠΕ Κοινωνικών Ανθρωπολόγων (1), ΠΕ Στατιστικής (1), ΠΕ Πληροφορικής (2), ΠΕ Οικονομικού (1), ΠΕ Μηχανικών (1), ΠΕ Διοικητικού με πτυχίο Νομικής (1), ΠΕ Νοσηλευτών (1), ΤΕ Νοσηλευτών (1), ΤΕ Διοικητικού –Λογιστικού (2), ΤΕ Διοικητικού μονάδων υγείας και πρόνοιας (1), ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας (1), ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού (2) και ΥΕ Επιμελητών (1)

(ζ) Η Διεύθυνση Ανάπτυξης Αθλητισμού ατόμων με αναπηρίαη οποία συστάθηκε ως Διεύθυνση Ανάπτυξης Αθλητισμού με το Π.Δ.77/1985 (ΦΕΚ28/Α) και μεταφέρθηκε στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με την παρ.2δ του αρ. 2 του Π.Δ.96/2010 (ΦΕΚ170/Α) και η οποία έχει ως αποστολή την ανάπτυξη και προβολή του αθλητισμού των ατόμων με αναπηρίες, καθώς και ό,τι προβλέπεται από την Αθλητική Νομοθεσία και άπτεται των αρμοδιοτήτων τηςσυγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

I. Τμήμα Ελέγχου, Εποπτείας και Υποστήριξης Αθλητικών Ομοσπονδιών ΑμεΑ με τις εξής αρμοδιότητες:

· την άσκηση εποπτείας και ελέγχου των Ομοσπονδιών Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες Ε.Α.ΟΜ.-Α.ΜΕ.Α, Ομοσπονδία Σωματείων Ελλήνων Καλαθοσφαιριστών με καρότσι (Ο.Σ.Ε.Κ.Κ.) και Ελληνική Ομοσπονδία Αθλητισμού Κωφών και τα Σωματεία της δύναμής τους.

· την εισήγηση και τη λήψη μέτρων που αποσκοπούν στη διάδοση και ανάπτυξη των αθλημάτων που καλλιεργούν οι ανωτέρω Ομοσπονδίες καθώς και την παρακολούθηση και εποπτεία των αθλητικών διοργανώσεων (διεθνών και μη).

· τη νομιμοποίηση των ιδρυόμενων Αθλητικών Σωματείων.

· τη χορήγηση σύμφωνα με το νόμο και τους κανονισμούς άδειας άσκησης επαγγέλματος Προπονητή καθώς και την πρόσληψη αλλοδαπών Προπονητών.

· την εισήγηση για τους προϋπολογισμούς και τους απολογισμούς των Ομοσπονδιών και για τις οικονομικές επιχορηγήσεις των εποπτευόμενων Σωματείων, καθώς και για κάθε άλλο θέμα που άπτεται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος.

ΙΙ. Τμήμα Εποπτείας και Υποστήριξης Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής με τις εξής αρμοδιότητες:

· την εποπτεία και τον έλεγχο της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής και τη συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Αθλητισμού ΑμεΑ

· την εισήγηση του προϋπολογισμού και απολογισμού, καθώς και τις Διεθνείς Σχέσεις που αφορούν τον Αθλητισμό ΑμεΑ.

· τη διοργάνωση, εποπτεία και συντονισμό προγραμμάτων επιμόρφωσης Αθλητών ΑμεΑ.

· την εισήγηση και τη λήψη κάθε μέτρου που αφορά τους Οργανισμούς Αθλητισμού ΑμεΑ.

ΙΙΙ. Τμήμα Λοιπών Φορέων Αθλητισμού ΑμεΑ με τις εξής αρμοδιότητες:

· την εισήγηση και τη λήψη κάθε μέτρου που αφορά τα Special Olympics, τα Αθλητικά Σωματεία Νεφροπαθών και τους Λοιπούς Φορείς

· την άσκηση εποπτείας και ελέγχου στις ανωτέρω Ομοσπονδίες και τα Σωματεία της δύναμής τους.

· την παρακολούθηση και εποπτεία των αθλητικών διοργανώσεων (διεθνών και μη) των ανωτέρω Ομοσπονδιών και Σωματείων.

· τη νομιμοποίηση των ιδρυόμενων Αθλητικών Σωματείων.

· τη χορήγηση σύμφωνα με το νόμο και τους κανονισμούς άδειας άσκησης επαγγέλματος Προπονητή καθώς και την πρόσληψη αλλοδαπών Προπονητών.

· την εισήγηση για τους προϋπολογισμούς και τους απολογισμούς των Ομοσπονδιών και για τις οικονομικές επιχορηγήσεις των εποπτευόμενων Σωματείων, καθώς και για κάθε άλλο θέμα που άπτεται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος.

· την εισήγηση και τη λήψη κάθε μέτρου που αφορά τις αθλητικές δραστηριότητες σχολείων ΑμεΑ.

Στη Διεύθυνση και στα τμήματα αυτής προΐσταται υπάλληλος των κλάδων ΠΕ Διοικητικού ή ΠΕ Οικονομικού ή ΠΕ πτυχιούχων Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους των κλάδων: ΠΕ Διοικητικού (6), ΠΕ Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (15), ΠΕ Οικονομικού (8), ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων (1), ΠΕ Κοινωνιολόγων (1), ΠΕ Στατιστικής (1), ΠΕ Πληροφορικής (1), ΔΕ Διοικητικού (2), ΤΕ Λογιστικού (1), ΤΕ Διοικητικού –Οικονομικού (2), ΔΕ Προσωπικού Η/Υ (1) και ΥΕ Επιμελητών (1)

(η) Η Διεύθυνση «Άθληση για όλους», οι αρμοδιότητές της, η συγκρότηση σε τμήματα και τα θέματα στελέχωσης αυτής προβλέπονται στο άρθρ. 39 του Ν.2725/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε από το άρθρ.76 του Ν. 3057/2002(ΦΕΚ 239 τ.Α΄).

Οι αρμοδιότητες των τμημάτων αυτής είναι οι εξής:

I.   Τμήμα Διοικητικής-Οικονομικής Υποστήριξης με τις εξής αρμοδιότητες:

·   την παρακολούθηση και τον έλεγχο της εξέλιξης των προγραμμάτων που αφορούν την οικονομική διαχείριση των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους (προσδιορισμός οικονομικών και διοικητικών εκκρεμοτήτων)

·   τη μελέτη, εισήγηση και έκδοση σχετικών αποφάσεων που αφορούν την υλοποίηση των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον οργανωτικό πλαίσιο

·   τη διαδικασία πρόσληψης των Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής (Π.Φ.Α.) σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις

·   την επεξεργασία και κατάρτιση προϋπολογισμού των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους για κάθε φορέα άθλησης

·   την μέριμνα για τη συγκέντρωση των οικονομικών απολογισμών των φορέων υλοποίησης και την κατάρτιση πινάκων ετήσιου οικονομικού απολογισμού όλων των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους

·   τη μέριμνα για την κατάρτιση προγραμματικών συμβάσεων με τους φορείς υλοποίησης προγραμμάτων Άθλησης για Όλους

·   την εισήγηση και υλοποίηση προγραμμάτων στα πλαίσια των Ευρωπαϊκών και Διεθνών Συμφωνιών.

IΙ. Τμήμα Επιστημονικής Υποστήριξης με τις εξής αρμοδιότητες:

·   την εκπόνηση ερευνητικών προγραμμάτων με σκοπό την αναμόρφωση του περιεχομένου των προγραμμάτων άθλησης, την προσαρμογή τους στην κατεύθυνση της εξειδίκευσης με βάση τα χαρακτηριστικά των αθλουμένων και την αξιολόγηση ποσοτικών και ποιοτικών δεικτών λειτουργίας τους

·   την εκπόνηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων/προγραμμάτων κατάρτισης για Πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής (Π.Φ.Α.) και στελέχη των Δημοτικών Αθλητικών Οργανισμών, σε συνεργασία με φορείς Δημοσίου ή Ιδιωτικού Δικαίου, με κύριο σκοπό την επιμόρφωσή τους

·   το σχεδιασμό πιλοτικών προγραμμάτων «Άθληση για Όλους» και την αξιολόγησή τους σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς

·   τη μέριμνα και επικοινωνία-συνεργασία με επιστημονικά ιδρύματα και φορείς σε θέματα που αφορούν την επιστημονική υποστήριξη Άθλησης για Όλους

IΙΙ.     Τμήμα Παρακολούθησης και Ελέγχου Προγραμμάτων Άθλησης για Όλους με τις εξής αρμοδιότητες:

·   την καταγραφή, επεξεργασία, αξιολόγηση και έγκριση αιτημάτων που υποβάλλουν οι φορείς για την υλοποίηση προγραμμάτων Άθλησης για Όλους

·   την καταγραφή, επεξεργασία και αξιολόγηση αιτημάτων εργασιακών σωματείων για την εφαρμογή προγραμμάτων Άθλησης για Όλους

·   την παρακολούθηση και έλεγχο των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών και στοιχείων παρακολούθησης που αποστέλλονται από τους αρμόδιους φορείς

·   την πραγματοποίηση επιτόπιων ελέγχων στα προγράμματα Άθλησης για Όλους και στους φορείς υλοποίησης με σκοπό την καταγραφή και αξιολόγηση της υπάρχουσας δομής και λειτουργίας των προγραμμάτων

Στη Διεύθυνση «Άθληση για όλους» καθώς και στα τμήματα αυτής, προΐσταται υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού ή ΠΕ Οικονομικού ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ πτυχιούχος Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους των κλάδων: ΠΕ Διοικητικού (8), ΠΕ Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (7), ΠΕ Οικονομικού (5), ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων (1), ΠΕ Στατιστικής (1), ΔΕ Διοικητικού (2), ΤΕ Λογιστικού (7), ΤΕ Διοικητικού –Οικονομικού (2), ΔΕ Προσωπικού Η/Υ (1) και ΥΕ Επιμελητών (1)

(θ) Η Διεύθυνση Υποστήριξης Αθλητισμούη οποία συστήνεται με τον παρόντα νόμο, έχει ως αποστολή την ανάπτυξη της Άθλησης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, την ανάπτυξη των Διεθνών Σχέσεων και την προβολή του αθλητισμού ΑμεΑ, καθώς και την προβολή του Μαζικού Αθλητισμού και συγκροτείται από τα εξής τμήματα:

I.   Τμήμα Σχολικής, Πανεπιστημιακής, Στρατιωτικής Άθλησης κ.λ.πμε τις εξής αρμοδιότητες:

·   την εισήγηση πρόσφορων μέτρων και προγραμμάτων που αποβλέπουν στη σωστή άθληση, την καλλιέργεια και διάδοση αθλητικών εκδηλώσεων, αθλητικών προγραμμάτων κ.λ.π. στη Σχολική Κοινότητα, στους εργασιακούς χώρους κλπ, σε στενή συνεργασία με τα Υπουργεία Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εργασίας και άλλους κατά περίπτωση συναρμόδιους φορείς.

·   τη μέριμνα για τη λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου που υποβοηθά την καλλιέργεια, διάδοση και ανάπτυξη του αθλητισμού στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας σε στενή συνεργασία με τα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη.

ΙΙ. Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Αθλητισμού με τις εξής αρμοδιότητες:

·   την καλλιέργεια και ανάπτυξη Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων για την επίτευξη των σκοπών του τομέα Άθλησης

·   την εκπροσώπηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στους λοιπούς φορείς για θέματα αρμοδιότητάς του.

·   τη διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής των δραστηριοτήτων.

·   τη σχεδίαση και τη μεθόδευση των ενεργειών για την ανάπτυξη διακρατικών σχέσεων και την υπογραφή πρωτοκόλλων συμφωνιών στους Τομείς Άθλησης .

ΙΙΙ. Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας Υπηρεσιών Αθλητισμού με αρμοδιότητες τη μέριμνα για τις υπηρεσίες που θα παρέχει ο νέος φορέας και την εισήγηση πρόβλεψης προσβασιμότητας.

Στη Διεύθυνση Υποστήριξης Αθλητισμού και στα Τμήματα αυτής προΐστανται υπάλληλοι κλάδου ΠΕ Διοικητικού ή ΠΕ Οικονομικού ή ΠΕ πτυχιούχων Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.

Τα Τμήματα στελεχώνονται από υπαλλήλους των κλάδων: ΠΕ Διοικητικού (6), ΠΕ Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (12), ΠΕ Οικονομικού (6), ΠΕ Ιατρών Δημόσιας Υγείας Ε.Σ.Υ. ή ΠΕ Ιατρών Ειδικοτήτων (1), ΠΕ Κοινωνιολόγων (1), ΠΕ Στατιστικής (1), ΠΕ Πληροφορικής (1), ΠΕ Μηχανικών (1), ΔΕ Διοικητικού (2), ΤΕ Λογιστικού (1), ΤΕ Διοικητικού –Οικονομικού (2), ΔΕ Προσωπικού Η/Υ (1) και ΥΕ Επιμελητών (1)

6. Το Αυτοτελές Τμήμα Χάρτη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης όπως συστήθηκε με την παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 3172/2003, περιγράφεται στο άρθρο 18 του ως άνω Νόμου και ορίζεται με την Υπουργική Απόφαση οικ. 80485 (ΦΕΚ 1287/Β΄/’2.7.2008) «Δημιουργία Χάρτη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με σκοπό την προστασία και προαγωγή της υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης των πολιτών», μεταφέρεται και υπάγεται ως Τμήμα στη Διεύθυνση Συντονισμού και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής.

7. Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών συστήνονται οι ανάλογες οργανικές θέσεις μονίμων και επί σχέση ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου χρόνου υπαλλήλων. Οι θέσεις αυτές καλύπτονται από ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους ή από αποσπάσεις ή από μετατάξεις υπαλλήλων αναλόγων προσόντων, όπως οι θέσεις αυτές προβλέπονται στο ΠΔ 95/2000 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης», καθώς και των υπαλλήλων των θέσεων που μεταφέρονται με τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 2 περ. δ΄ του ΠΔ 96/2010 «Σύσταση Υπουργείου Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, καθορισμός των αρμοδιοτήτων του και ανακατανομή αρμοδιοτήτων Υπουργείων» και προβλέπονται από τις οικείες διατάξεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

8. Με Απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης καθορίζεται κάθε επιμέρους αναγκαίο μέτρο για την εφαρμογή των ανωτέρω.

Άρθρο 53-Ζητήματα Οργανισμού ΥΥΚΑ

1. Η Γενική Διεύθυνση Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετονομάζεται σε «Γενική Διεύθυνση Υπηρεσιών Υγείας».

2. Η Γενική Διεύθυνση Υπηρεσιών Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μετονομάζεται σε «Γενική Διεύθυνση Υγείας».

3. Η Διεύθυνση Φαρμάκων και Φαρμακείων της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της παραγράφου 8 του άρθρου 9 του Ν. 3172/2003 μεταφέρεται και υπάγεται εφεξής στη Γενική Διεύθυνση Υγείας της δεύτερης παραγράφου του παρόντος άρθρου, διαρθρώνεται στα τμήματα που ορίζουν οι διατάξεις του άρθρου 15 του Π.Δ. 95/2000 και έχει τις αρμοδιότητες που αναφέρουν οι διατάξεις αυτές.

4Στο άρθρο 117 του ΠΔ 95/2000 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας», για τον καθορισμό κλάδων για την επιλογή προϊσταμένων η περ. 3 που αναφέρεται στην κάλυψη της θέσεως Γενικού Διευθυντή Διοικητικής Υποστήριξης και Τεχνικών Υποδομών τροποποιείται ως εξής: «υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ, με βαθμό Γενικού Διευθυντή ή με βαθμό Διευθυντή, που έχει τα τυπικά προσόντα να προαχθεί στο βαθμό του Γενικού Διευθυντή και έχει διακριθεί για την επαγγελματική κατάρτιση, την υπηρεσιακή επίδοση και το ήθος του.»

Ομοσπονδία Τεχνολόγων Ακτινολόγων Ελλάδος

Σταδίου 39, Αθήνα
4ος όροφος, 5ο γραφείο

Τηλ: 210-3214133
Email: [email protected]

Επαγγελματικά Δικαιώματα Τεχνολόγου Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας
Αμοιβαίες μετατάξεις υπαλλήλων